До 2050 року Nestle планує позбавитися викидів

Фото:

Щороку дедалі більше компаній концентрують зусилля на боротьбі зі зміною клімату. Компанія Nestlé, яка однією з перших приєдналася до ініціативи ООН «Бізнес-амбіції для досягнення цілі в 1,5°C», вважає парниковий ефект та глобальне потепління одними з найбільших загроз для майбутніх поколінь. Компанія вживає заходів, аби до 2030 року удвічі скоротити викиди від власної діяльності, а до 2050 — звести їх до нуля, при цьому продовжуючи зростання бізнесу.

Компанія відзначає, що відповідальність за забезпечення кращого та здоровішого майбутнього для прийдешніх поколінь є важливим рушієм дій. А тому у грудні 2020 року Nestlé розробила план дій для боротьби зі зміною клімату Nestlé Net Zero.

У межах плану головна мета Nestlé — вдвічі зменшити обсяг викидів парникових газів до 2030 року, і повністю їх виключити до 2050 року.

План передбачає різке скорочення викидів на всіх етапах виробництва продуктів харчування — «від поля до столу». На сьогодні робота над зменшенням викидів проводиться за трьома напрямками: сільське господарство, виробництво і транспортування та трансформація продуктового портфоліо та упаковки.

Регенеративне сільське господарство

Згідно з висновками Nestlé, понад дві третини всіх викидів компанії утворюються в процесі виробництва сільськогосподарської продукції. Наразі компанія вже підтримує 500 тис фермерів та 150 тис постачальників у всьому світі в межах запровадження практики регенеративного сільського господарства, що покращує стан ґрунту, підтримує та відновлює біорізноманіття екосистеми.

В Україні Nestlé теж співпрацює з фермерами щодо практик сталого сільського господарства в межах проєкту «Господар» спільно з Бернським університетом прикладних наук та Національним сумським аграрним університетом. Під час роботи було відібрано фермерські господарства, які вирощують пшеницю та гірчицю, на прикладі яких буде впроваджена експериментальна система дорадництва щодо сталих практик фермерства.

До 2050 року Nestle планує позбавитися викидів

В межах проєкту «Господар» один з основних пріоритетів у роботі з фермерами є обробка та використання ґрунтів. Адже ситуація з ґрунтами по всьому світу також невтішна: більше 30% орних шарів уже деградовані. Nestlé заохочує фермерів відмовитися від пестицидів або скоротити їх використання, а також застосовувати такі техніки, як постійний ґрунтовий покрив, сівозміна та обмежена обробка ґрунту. Це допомагає зв’язувати більше вуглецю й води у землі та створювати здоровіші ґрунти та ландшафти.

Перехід від інтенсивного господарства до використання регенеративних підходів у процесі виробництва продуктів харчування позитивно впливатиме на захист природи та сприятиме зростанню доходів фермерів.

Свідоме виробництво та логістика

Компанія Nestlé розраховує завершити перехід 800 об’єктів у 187 країнах на повністю відновлювальну електроенергію за 5-річний період, до 2025 року. У галузі транспортування компанія також планує зміни — так, найближчим часом запланована заміна величезного автомобільного парку на більш екологічні альтернативи. Також планується впровадження нового бізнес-плану, який зменшить кількість ділових поїздок у цілому.

Політика відповідального виробництва та скорочення споживання електроенергії торкнеться всіх каналів розповсюдження продукції.

Трансформація упаковки

У межах плану компанія також працює над екологічністю пакування для своєї продукції. До 2025 року упаковка всієї продукції Nestlé буде придатною до повторного використання або переробки.

Nestle в Україні вже сьогодні впроваджує зміни – так, вже 98% упаковки кондитерських виробів компанії придатні для переробки, а упаковка цукерок «Світоч» в коробках готова до переробки на 100%.

Зміна упаковки це лише один з необхідних кроків для запровадження циркулярної економіки. Також потрібно створити умови для збору, сортування та переробки такої упаковки. Для цього Nestle спільно з компанією Veolia об’єднали зусилля та інвестували 57 млн гривень у пілотний проєкт та розбудову інфраструктури у трьох містечках під Києвом — Макарів, Нові Петрівціта Старі Петрівці, населення яких складає близько 28 тис. жителів. Проєкт дозволить практично впровадити на окремих територіях принцип розширеної відповідальності виробника (РВВ), який покладає відповідальність за управління відходами у першу чергу на виробника — від моменту створення продукту і до етапу переробки упаковки.

Уже сьогодні Nestlé спрямовує свої зусилля для реалізації стратегії з досягнення нульових викидів до 2050 року. Залучені найкращі сучасні аналітичні розробки, штучний інтелект, для цього працюють науково дослідницькі центри компанії. План Nestlé — амбітний, складний, але здійсненний. В Nestlé наголошують, що нульові вуглецеві викиди, покращення здоров’я ґрунтів, використання екологічно вироблених какао та кави, радикальне зниження споживання електроенергії та повторне використання матеріалів — мають стати світовими стандартами, якщо ми хочемо зберегти планету.

Джерело